Op maandag 3 november worden bewoners van Sauwerd en Wetsinge uitgenodigd in het dorpshuis Ubbegaheem om te praten over de activiteiten, stand van zaken en toekomst van het bestuur van Ubbegaheem. Het bestuur hoopt op een grote opkomst. Er is hernieuwde aandacht nodig om het dorpshuis voor de gemeenschap te behouden.
Locatie: Ubbegaheem. Starttijd: 20:00 uur