De dagen zijn kort en donker, maar dat maakt de saamhorigheid des te groter. De officiële ‘kortste dag’ (de winterzonnewende) valt dit jaar in het weekend. Wij vinden het een prachtig moment om samen met jullie te genieten van deze kortste dag.
Graag nodigen wij jullie uit om op vrijdag 19 december het glas te heffen op de winter en het terugkerende licht.
Jullie zijn van harte welkom om sfeer te komen proeven op de molen. Geniet van het unieke uitzicht vanaf de stelling in het schemerdonker, of sluit aan voor een rondleiding door onze trots. Beneden zorgen wij voor gezelligheid met warme chocolademelk (of iets anders warms) en een heerlijke kerststol.
Wanneer: Vrijdag 19 december
Tijd: Tussen 17.00 en 19.00 uur
Locatie: Molen de Wetsinger
De deur staat die dag wagenwijd open. En als het weer meezit en er voldoende wind is, gaan we nachtelijk draaien! Een bijzonderheid uit de tijd dat molenaars, zonder elektrische verlichting, dit op de tast deden.
We hopen jullie vrijdag te zien.