80 jaar Oranjevereniging Prins Willem-Alexander

Al 80 jaar zorgt de Oranjevereniging voor kleur, gezelligheid en traditie in ons dorp. Onze Oranjevereniging werd in 1946 vlak na de oorlog opgericht. Om samen weer feest te kunnen vieren, verbondenheid te voelen en het dorp nieuw leven in te blazen. Dat gevoel van saamhorigheid wordt nog steeds gedragen!

Dit jaar vieren we dus niet alleen Koningsdag… maar óók het jubileum van de Oranjevereniging! Sauwerd kleurt straks extra oranje. De voorbereidingen voor deze feesteditie zijn in volle gang.

Het kinderthema van dit jaar is: 80 is prachtig! Bij Heel Sauwerd Bakt staan klassiekers centraal. Houd de Instagram of Facebookpagina van de Oranjevereniging goed in de gaten voor alle ins & outs!

Vragen, ideeën of opmerkingen? Stuur gerust een DM of mail naar oranjeverenigingPWA@gmail.com.